КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН УКУКТУК МААЛЫМАТТАРДЫН БОРБОРЛОШТУРУЛГАН БАНКЫ | |
Документ | Маалым дарек | Шилтеме документтер |
![]() |
Редакция: кыргызча | на русском |
КР Өкмөтүнүн 2016-жылдын 17-июнундагы № 329 токтомуна ылайык
КҮЧҮН ЖОГОТТУ
КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ӨКМӨТҮ
ТОКТОМ
2014-жылдын 18-апрели № 223
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 17-февралындагы № 105 "Кыргыз Республикасынын аткаруу бийлигинин мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишинин натыйжалуулугун баалоо жөнүндө" токтомуна толуктоо жана өзгөртүүлөрдү киргизүү тууралуу
Кыргыз Республикасынын аткаруу бийлигинин мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишинин натыйжалуулугуна дайыма баалоо жүргүзүү жана жетекчилеринин жоопкерчилигин жогорулатуу, ошондой эле аткаруу бийлигинин мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишинин түпкү натыйжаларына жетишүүгө багыт алуу максатында, "Кыргыз Республикасынын Өкмөтү жөнүндө" Кыргыз Республикасынын конституциялык Мыйзамынын 10 жана 17-беренелерин жетекчиликке алып Кыргыз Республикасынын Өкмөтү
ТОКТОМ КЫЛАТ:
1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 17-февралындагы № 105 "Кыргыз Республикасынын аткаруу бийлигинин мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишинин натыйжалуулугун баалоо жөнүндө" токтомуна төмөнкүдөй толуктоо жана өзгөртүүлөр киргизилсин:
- 1-1-пункту төмөнкүдөй мазмундагы абзац менен толукталсын:
"- Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишинин натыйжалуулугун баалоо боюнча иштерди жүргүзүү үчүн каржылоонун зарыл болгон көлөмүн аныктайт.";
- жогоруда аталган токтомдун 1-тиркемеси ушул токтомдун тиркемесине ылайык редакцияда берилсин;
- жогоруда аталган токтомдун 2-тиркемесинин 23-пункту төмөнкүдөй редакцияда берилсин:
"23. Бул методиканын максаттары үчүн рейтингдин салыштырма көрсөткүчүн түзүү зарыл, ал Кыргызстандын рейтинги менен рейтингиндеги ушул индекстин минималдуу маанисинин (акыркы орун) ортосундагы айырманын рейтингдеги ушул индекстин максималдуу мааниси (биринчи орун) менен рейтингиндеги ушул индекстин минималдуу маанисинин (акыркы орун) ортосундагы айырмага болгон катышы катары төмөнкү формула боюнча түзүлөт:
Салыштырма көрсөткүч |
= |
Кыргызстандын мааниси - Минималдуу маани |
|
Максималдуу маани - Минималдуу маани |
|
Индекстин алынган мааниси БИКти эсептөө үчүн тиешелүү координатка түшүрүлөт (1-сүрөттү кара).
Эгер мамлекеттик орган бир нече индекске жооп берсе, анда индекстердин орточо мааниси эсептелет.";
- жогоруда аталган токтомдун 3-тиркемесинин 1-главасынын жетинчи абзацы төмөнкүдөй редакцияда берилсин:
"Калктын ишеним индексин" өлчөө көз карандысыз уюмдар тарабынан өздүк каражаттарынын эсебинен же мыйзамда белгиленген тартипте республикалык бюджеттин каражаттарынын эсебинен жүргүзүлөт.".
2. Кыргыз Республикасынын Экономика министрлигине 2016-жылдын 31-декабрына чейинки мезгилге Кыргыз Республикасынын көз карандысыз уюмдарынын ичинен "Калктын ишеним индексине" өлчөө жүргүзүү үчүн аткаруучуну же аткаруучуларды тандоого ыйгарым укук берилсин.
3. Бул токтом расмий жарыяланган күндөн баштап күчүнө кирет.
4. Бул токтомдун аткарылышын контролдоо Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Аппаратынын аткаруу бийлигинин тиешелүү мамлекеттик органдарын тескөөчү түзүмдүк бөлүнүштөрүнө жүктөлсүн.
Премьер-министр |
Дж.К. Оторбаев |
|
Кыргыз
Республикасынын |
№ |
Көрсөткүчтөрдүн аталышы |
Көрсөткүчтүн сандык мааниси |
Квартал боюнча сандык маани | ||||||||
I |
II |
III |
IV | ||||||||
Кыргыз Республикасынын аткаруу бийлигинин мамлекеттик органдары | |||||||||||
1. Кыргыз Республикасынын Экономика министрлиги | |||||||||||
1 |
ИДПдагы тикелей инвестициялардын үлүшүн көбөйтүү, % |
13,1 |
14,6 |
10,6 |
14,6 |
12,7 | |||||
2 |
Тышкы соода жүгүртүүдө экспорттун көлөмүн көбөйтүү, млн. АКШ долл. |
2100,0 |
203,0 |
317,0 |
390, |
1190,0 | |||||
3 |
Мамлекеттик менчиктен кирешенин көлөмүн көбөйтүү, млн.сом |
2798,2 |
46,4 |
2231,7 |
517,1 |
3,0 | |||||
4 |
ИДПдагы кен казып алуу тармагынын үлүшүн көбөйтүү (Кумтөрдү эсепке албаганда), %; |
1 |
- |
0,3 |
0,3 |
0,3 | |||||
5 |
ИДПнын түзүмүндө чакан жана орто ишканалардын үлүшүн көбөйтүү, % |
34,5 |
- |
34,4 |
34,7 |
35,0 | |||||
6 |
Көмүскө экономиканын деңгээлин 35%га чейин азайтуу, % |
35 |
- |
- |
35 |
35 | |||||
7 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо)", % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
8 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
2. Кыргыз Республикасынын Финансы министрлиги | |||||||||||
1 |
Республикалык бюджеттин таңсыктыгын токтотуу, ИДПга карата % |
4,8 |
- |
1,4 |
2,7 |
4,8 | |||||
2 |
Мамлекеттик карызды толук жана өз убагында тейлөөнү камсыз кылуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
3 |
Бюджеттин киреше бөлүгүн аткарууну жана өнүктүрүү бюджетинин каражаттарын өздөштүрүүнү эске алуу менен республикалык бюджет жөнүндө Кыргыз Республикасынын Мыйзамына ылайык бекитилген пландуу көрсөткүчтөргө жараша өнүктүрүү бюджетин аткаруу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
4 |
Министрликтер жана ведомстволор билдирген сумманын көлөмүнөн корголгон беренелер боюнча өз убагында жана толук аткаруу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
5 |
Бюджеттик ссудаларды жана чет өлкөлүк насыяларды (миң сом) кайтарып берүүнү камсыз кылуу |
2120743,9 |
502627,1 |
669255,5 |
467346,0 |
481515,3 | |||||
6 |
Программалык бюджеттештирүүгө этап-этабы менен өтүү процессин ишке ашырууну камсыз кылуу (министрликтердин жана ведомстволордун саны - 14) |
14 |
- |
14 |
- |
- | |||||
7 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
3. Кыргыз Республикасынын Энергетика жана өнөр жай министрлиги | |||||||||||
1 |
Иштетүүчү өнөр жайдын өсүш темпин камсыз кылуу, % |
123,8% |
- |
23,9% |
37,2% |
37,4% | |||||
2 |
Электр энергиясын иштеп чыгарууну камсыз кылуу, % (миң кВт/с) |
100% |
- |
16,7% |
17,8% |
29,8% | |||||
3 |
Авариялык өчүрүүлөрдүн санын (өчүрүүлөрдү) кыскартуу, % |
14% |
- |
2,9% |
2,2% |
2,3% | |||||
4 |
Өнөр жайга инвестицияларды тартуу (анын ичинде энергетикага), млн.сом |
404,3 |
- |
25,5 |
- |
250,0 | |||||
5 |
Энергетикалык объекттерди пайдаланууга киргизүү, бирдик |
9 |
- |
1 |
- |
6 | |||||
6 |
Бөлүштүрүүчү электр компанияларынын электр энергиясын жоготуунун жалпы деңгээлин азайтуу, % |
18,0% |
- |
12,5% |
11,3% |
19,7% | |||||
7 |
Берилген электр энергия үчүн төлөмдөрдү жыйноонун максималдуу деңгээлин камсыз кылуу, % |
98,03% |
- |
106,7% |
99,9% |
99,9% | |||||
8 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
9 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу,% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
4. Кыргыз Республикасынын Айыл чарба жана мелиорация министрлиги | |||||||||||
1 |
Азык-түлүк коопсуздугунун деңгээлине жетүү (экспортту-импортту эске алуу менен орточо физиологиялык ченем боюнча), %: |
|
|
|
|
| |||||
|
- дан-эгиндерине кайра эсептегенде нан азыктарына; |
123,3 |
|
|
|
123,3 | |||||
|
- жаңы картошкага; |
100,5 |
|
|
|
100,5 | |||||
|
- жашылчаларга жана бакча өсүмдүктөрүнө; |
128,3 |
|
|
|
128,3 | |||||
|
- мөмө-жемиштерге жана жер-жемиштерге; |
25,3 |
|
|
|
25,3 | |||||
|
- союлган салмагына кайра эсептелген этке; |
74,6 |
|
|
|
74,6 | |||||
|
- чийки сүткө; |
110,9 |
|
|
|
110,9 | |||||
|
- кантка; |
64,5 |
|
|
|
64,5 | |||||
|
- жумурткага; |
43,6 |
|
|
|
43,6 | |||||
|
- өсүмдүк майына |
97,0 |
|
|
|
97,0 | |||||
2 |
Өткөн жылга салыштырганда айыл чарба продукциясынын дүң чыгарылышын (ИДП) көбөйтүү %га (салыштырмалуу бааларда) |
1,6 |
- |
0,7 |
1,4 |
1,6 | |||||
3 |
Өткөн жылга салыштырганда суусундуктарды кошкондо (ИФО) тамак-аш продуктуларын өндүрүүнү көбөйтүү, %га |
3,3 |
- |
1,0 |
3,0 |
3,3 | |||||
4 |
Айдоого пайдаланылуучу аянттарды көбөйтүү (өткөн жылга салыштырганда) миң гектарга |
8,3 |
- |
6,3 |
- |
2,0 | |||||
5 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
5. Кыргыз Республикасынын Транспорт жана коммуникациялар министрлиги | |||||||||||
1 |
Автомобиль транспорттору менен жүргүнчү ташуунун көлөмүн көбөйтүү (өткөн жылга салыштырганда), % |
101,7 |
- |
103,1 |
101,5 |
101,5 | |||||
2 |
Автомобиль транспорттору менен жүк ташуунун көлөмүн көбөйтүү (өткөн жылга салыштырганда), % |
102,1 |
- |
105,3 |
101,1 |
101,1 | |||||
3 |
Жалпы пайдалануудагы жолдордун жалпы узундугунда минималдуу жумушчу стандарттарына ылайык жалпы пайдалануудагы жолдордун үлүшүн көбөйтүү (эл аралык автотранспорттук коридорлорду кошпогондо, 16290,4 км), % |
2,3 |
- |
0,58 |
1,42 |
0,3 | |||||
4 |
Эл аралык автотранспорттук коридорлордун жолдорунун жалпы узундугунда (2334 км) ченемдик талаптарга ылайык келген эл аралык автомобиль жолдорунун үлүшүн көбөйтүү, % |
3,64 |
- |
1,2 |
1,5 |
0,94 | |||||
5 |
Транспорт жана коммуникациялар чөйрөсүнө инвестицияларды тартуу, млн. АКШ долл. |
25,5 |
- |
20 |
5,5 |
- | |||||
6 |
Жаңы аба каттамдарын ачуу |
7 |
- |
6 |
0 |
1 | |||||
7 |
Өткөн жылга салыштырганда байланыш кызмат көрсөтүүлөрүнүн көлөмүн көбөйтүү, мында кызмат көрсөтүүлөрдүн жалпы көлөмү өткөн жылга карата % менен млн. сом/ өсүштү түзөт |
22866,4/ |
- |
12187,8/ |
17713,6/ |
22866,4/ | |||||
8 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
9 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
6. Кыргыз Республикасынын Ички иштер министрлиги | |||||||||||
1 |
Коомдук жайларда жана көчөлөрдө жасалган кылмыштардын деңгээлин азайтуу |
3565 |
- |
699 |
1696 |
2237 | |||||
2 |
Жашы жетпегендер же алардын катышуусу менен жасалган кылмыштардын санын азайтуу |
986 |
- |
230 |
327 |
429 | |||||
3 |
10 миң калкка эсептегенде оор кесепеттүү жол-транспорттук кырсыктардын санын азайтуу |
3765 |
- |
741 |
1007 |
2017 | |||||
4 |
Козголгон иштердин санына карата сотко жөнөтүлгөн кылмыш иштеринин салыштырма салмагы |
29856/ |
- |
6833/ |
14029/ |
21670/ | |||||
5 |
Уурдалган /жоголгон куралдарды кайтаруу /алуу, бирдик |
733 |
180 |
183 |
186 |
184 | |||||
6 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
7 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
8 |
Уюшкан кылмыштуу топтун (УКТ) мүчөлөрү же алардын катышуусу менен жасалган кылмыштардын санын азайтуу |
22 |
5 |
5 |
5 |
5 | |||||
7. Кыргыз Республикасынын Өзгөчө кырдаалдар министрлиги | |||||||||||
1 |
Кооптуу жаратылыш кубулуштарын жана процесстерин болжолдоонун тууралыгынын орточо статистикалык маанисин көбөйтүү |
6% |
- |
2 |
2 |
2 | |||||
2 |
Жарандык коргонуу жана калкты өзгөчө кырдаалдардан коргонуу жаатында окутулуучу адистердин жылдык санын көбөйтүү |
1100 |
200 |
400 |
250 |
250 | |||||
3 |
Өзгөчө кырдаалдардын алдын алуу жана жоюу боюнча объектилерди пайдаланууга киргизүү |
283 |
60 |
80 |
85 |
58 | |||||
4 |
Өзгөчө кырдаалдардын алдын алуу жана жоюу жаатында, анын ичинде калдык сактоочу жайларды реабилитациялоого инвестицияларды тартуу, миң сом |
62785,0 |
- |
20000,0 |
20000,0 |
22785,0 | |||||
5 |
Өзгөчө жана кризис кырдаалдарда Бирдиктүү маалыматтык башкаруу тутумун (БМБТ) түзүүнүн биринчи этабын өнүктүрүү, миң АКШ доллары |
950,0 |
100 |
420,0 |
255,0 |
175,0 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
8. Кыргыз Республикасынын Тышкы иштер министрлиги | |||||||||||
1 |
Кыргыз Республикасынын тышкы саясаты, коопсуздукту чыңдоо, социалдык-экономикалык өнүктүрүү жана маданий-гуманитардык кызматташтык маселелери боюнча эл аралык документтерди даярдоо жана кол коюу |
90 |
15 |
25 |
25 |
25 | |||||
2 |
Эң жогорку жана жогорку деңгээлде өз ара иш сапарларды даярдоо жана ишке ашыруу |
50 |
5 |
10 |
25 |
10 | |||||
3 |
Кыргыз Республикасынын интеграциялык жана тышкы экономикалык иштерин кеңейтүү, ишке ашырылган тышкы саясий жана тышкы-экономикалык иш-чаралардын санын көбөйтүү |
60 |
10 |
15 |
15 |
20 | |||||
4 |
Тартылган чет өлкөлүк потенциалдуу инвесторлордун саны |
70 |
10 |
15 |
25 |
20 | |||||
5 |
Чет өлкөлөрдө жашаган Кыргыз Республикасынын жеке жана юридикалык жактарынын укуктарын жана кызыкчылыктарын коргоо боюнча көрсөтүлгөн консулдук кызматтардын саны |
10000 |
2500 |
2500 |
2500 |
2500 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын жеке жана юридикалык жактарынын укуктарын жана кызыкчылыктарын коргоо боюнча оң жагына чечилген кайрылууларынын санын көбөйтүү |
190 |
40 |
50 |
50 |
50 | |||||
7 |
Кыргыз Республикасынын чет өлкөлөрдөгү өкүлчүлүктөрүнүн географиясын кеңейтүү. Кыргыз Республикасынын элчиликтерин жана консулдук мекемелерин чет мамлекеттерде ачуу |
3 |
- |
1 |
1 |
1 | |||||
8 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
9. Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлиги | |||||||||||
1 |
Калкты, жарандык абалдын
актыларын, кыймылдуу жана кыймылсыз мүлккө укуктарды мамлекеттик каттоо,
архивдик иштер чөйрөсүндө Туруктуу өнүктүрүүнүн жана саясатты иштеп
чыгуунун улуттук стратегиясын ишке ашырууга багытталган төмөнкүдөй
долбоорлорду камтыган ченемдик укуктук актыларды иштеп чыгуу: |
12 |
2 |
2 |
4 |
4 | |||||
2 |
Мыйзам массивинде коллизияларды, боштуктарды жана коррупциялык жоболорду четтетүүгө багытталган ченемдик укуктук базаны инвентаризациялоонун эсебинен ченемдик укуктук актылардын сапатын жакшыртуу |
40 |
10 |
10 |
10 |
10 | |||||
3 |
Юстициянын аймактык башкармалыктарынын алдындагы юридикалык консультацияларды берүү боюнча борборлордо 2012-жылга караганда жарандарды жана юридикалык жактарды 5%га көп юридикалык консультация менен камсыз кылуу |
6632 |
1658 |
1658 |
1658 |
1658 | |||||
4 |
Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин расмий сайты аркылуу 100% актуалдуу абалда Кыргыз Республикасынын укуктук маалыматтары менен Борбордоштурулган маалыматтар банкын камсыз кылуу |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
5 |
Жарандардын арасында алардын мыйзамдуу укуктарына карата агартуу иштерин ишке ашыруу |
88 |
22 |
22 |
22 |
22 | |||||
6 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
7 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
10. Кыргыз Республикасынын Саламаттык сактоо министрлиги | |||||||||||
1 |
100000 калкка жүрөк-кан тамыр ооруулары боюнча өлүмдүн көрсөткүчүн азайтуу, адам |
326,3 |
330,0 |
328,8 |
327,5 |
326,3 | |||||
2 |
1000 тирүү төрөлгөнгө ымыркай өлүмүнүн көрсөткүчүн азайтуу, адам |
19,9 |
20,3 |
20,2 |
20,0 |
19,9 | |||||
3 |
Эмдөө комплекстери менен 2 жашка чейинки балдарды камтууну камсыз кылуу: |
|
|
|
|
| |||||
|
- АКДС; |
95%дан кем эмес |
24%дан кем эмес |
48%дан кем эмес |
72%дан кем эмес |
95%дан кем эмес | |||||
|
- кызамыкка каршы |
96%дан кем эмес |
24%дан кем эмес |
48%дан кем эмес |
72%дан кем эмес |
96%дан кем эмес | |||||
4 |
100 миң калкка кургак учуктан өлгөндөрдүн санын 0,2%га азайтуу, 8,1ден 7,9га чейин |
8,0 |
8,05 |
8,0 |
7,95 |
7,9 | |||||
5 |
Жаңыдан катталган жеке менчик формасына негизделген юридикалык жана жеке жактардын санын көбөйтүү, бирдик |
150 |
36 |
73 |
111 |
150 | |||||
6 |
Акча каражаттарын опузалап алуу жана тартып алууга даттануулардын санын азайтуу |
44 |
11 |
11 |
11 |
11 | |||||
7 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
8 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
11. Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги | |||||||||||
1 |
7 жашка чейинки балдардын жалпы санында мектепке чейин билим берүүнү камтууну көбөйтүү, % |
16 |
14,5 |
14,5 |
1 |
0,5 | |||||
2 |
Тийиштүү жаштагы балдардын жалпы санында негизги жалпы билим берүүнү камтуу үчүн шарттарды камсыз кылуу (1-9-класс), % |
96 |
96 |
96 |
96 |
96 | |||||
3 |
Жумуш берүүчүлөрдүн суроо-талаптарынын үстүнөн иштөөнүн алкагында орто кесиптик билим берүүнүн деңгээлинде студенттердин санын көбөйтүү (адам) |
79000 |
64000 |
64000 |
79000 |
79000 | |||||
4 |
Техникалык жана инженердик профилдеги адистикке жогорку окуу жайларына бөлүнүүчү бюджеттик орундардын санын көбөйтүү (бюджеттик орундардын жалпы санынан), % |
36% |
32 |
32 |
2 |
2 | |||||
5 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
12. Кыргыз Республикасынын Эмгек, миграция жана жаштар министрлиги | |||||||||||
1 |
Жумушсуздардын жалпы саны жана ишке орноштуруу кызматтарына кайрылган жумушсуздардын ортосундагы ажырымды кыскартуу (адам) |
20000 |
- |
5000 |
5000 |
5000 | |||||
2 |
Чет өлкөлөрдө эмгектенүү үчүн кыска мөөнөттүү курстарда даярдыктан өткөн Кыргыз Республикасынын жарандарынын санын көбөйтүү (2012-жылы курстан өткөндөрдүн санынан), % |
10 |
- |
2 |
3 |
3 | |||||
3 |
Эмгек рыногунда талап кылынган кесиптерге окутуучу баштапкы кесиптик билим берүүнүн тутумунда бюджеттик окутуудагы окуучулардын санын көбөйтүү |
27000 |
- |
27000 |
27000 |
27000 | |||||
4 |
Кесиптик билим бергенден кийин адистиги боюнча ишке орноштурулган жарандардын үлүшү, % |
70 |
- |
15 |
20 |
20 | |||||
5 |
Ишкананын эсебинен алардын жумушчуларын окутууга жумуш берүүчүлөр менен келишим түзүү, млн.сом |
4,5 |
- |
1 |
1 |
1,5 | |||||
6 |
Өз бизнестерин уюштуруу үчүн чакан насыя берүү менен камтылгандардын ичинен жаш адамдардын үлүшүн көбөйтүү жана жеткирүү, % |
35 |
- |
5 |
10 |
10 | |||||
7 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
8 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
13. Кыргыз Республикасынын Маданият, маалымат жана туризм министрлиги | |||||||||||
1 |
Маданият жана искусство жаатында мамлекеттик кызматтар менен камтылган калктын саны, миң эсе |
2682,2 |
630,1 |
670,5 |
610,2 |
771,4 | |||||
2 |
Маданият жана искусство чөйрөсүндө ЖОЖдор жана АООЖдор даярдаган адистердин саны |
1871 |
- |
- |
- |
1871 | |||||
3 |
Коомдук прокатка сунушталган фильмдердин (толук метраждуу жана документалдуу) саны |
12 |
0 |
0 |
4 |
8 | |||||
4 |
Материалдык эмес мурастын санариптелген материалдарынын саны, нуска |
300 |
82 |
67 |
74 |
77 | |||||
5 |
Кыргызстанга келген туристтердин саны, миң адам |
3250,0 |
487,5 |
845,0 |
1072,5 |
845,0 | |||||
6 |
Туризм чөйрөсүндө негизги капиталга инвестициялар, млн.сом |
5500,0 |
825,0 |
1430,0 |
1815,0 |
1430,0 | |||||
7 |
Катталган ЖМКнын саны |
- |
- |
- |
- |
- | |||||
8 |
Облустук телерадиокомпаниялар тарабынан чыгарылган контенттердин саны |
5354 |
1300 |
1350 |
1352 |
1352 | |||||
9 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
10 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
14. Кыргыз Республикасынын Социалдык өнүгүү министрлиги | |||||||||||
1 |
Ата-энесинин кароосуз калган балдарды үй-бүлөлүк чөйрө менен камсыздоо (%дан төмөн эмес) |
85% |
- |
85% |
85% |
85% | |||||
2 |
КМКнын өлчөмүн жогорулатуу, % |
10% |
- |
0 |
0 |
10% | |||||
3 |
Үй-жайсыздар үчүн мекемелерди (башпаанек) ачуу, мекемелер, бирдик |
2 |
- |
1 |
1 |
- | |||||
4 |
Социалдык жөлөкпулдарды алган ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген (ДМЧ) балдардын санынын ДМЧАнын санына карата катышы, % |
100% |
- |
100% |
100% |
100% | |||||
5 |
Үй-бүлө менен жеке иштөө планы (ҮЖИП) боюнча кызматтарды алган, жашоо-тиричиликтин оор кырдаалына кабылган балалуу үй-бүлөлөрдүн салыштырма салмагын камсыздоо, % |
15 |
- |
5 |
5 |
5 | |||||
6 |
Мамлекеттик жөлөк пулдарга иш жүзүндө каржыланган каражаттардын иш жүзүндөгү керектөөлөргө карата катышынын деңгээлин камсыздоо, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
7 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
15. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Курчап турган чөйрөнү коргоо жана токой чарбасы мамлекеттик агенттиги | |||||||||||
1 |
Токой аянттарын сактоо жана көбөйтүү, миң га |
845,7 |
845 |
845 |
845 |
845,7 | |||||
2 |
Жырткыч жаныбарлардын, (карышкырларды жана чөөлөрдү) санын жөнгө салууну камсыздоо, аларды атуу жолу менен |
750 |
325 |
125 |
75 |
225 | |||||
3 |
Курчап турган чөйрөнү коргоого жана калыбына келтирүүгө багытталган иш-чараларды кошо каржылоону жүргүзүү, миң сом |
104000 |
1000 |
40000 |
34000 |
29000 | |||||
4 |
Биотехникалык иш-чараларды жүргүзүүнүн эсебинен Кыргыз Республикасынын Кызыл китебине киргизилген жапайы жаныбарлардын түрлөрүнө колдоо көрсөтүү, миң сом |
1004 |
335 |
111 |
223 |
335 | |||||
5 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % менен |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
16. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик байланыш агенттиги | |||||||||||
1 |
Кыргыз Республикасынын эл аралык-корголгон радио жыштыктарынын санын көбөйтүү, даана |
3000 |
|
800 |
750 |
750 | |||||
2 |
Санариптик телекөрсөтүү үчүн Электр байланыш эл аралык союзунун "Жыштыктар регистринин эл аралык маалымдамасында" Кыргыз Республикасына жыштыкты бекитүүнү камсыздоо, даана |
100 |
|
30 |
20 |
30 | |||||
3 |
Жыштык ыйгарууларды бөлүп берүү жолу менен сунушталуучу кызматтардын тейлөө зонасын жана санын көбөйтүү, даана |
5900 |
|
1200 |
1300 |
1400 | |||||
4 |
Контролдонгон жыштыктардын санын арттыруу жолу менен байланыштын сапатын жакшыртуу, жыштык |
158000 |
|
40000 |
41000 |
45000 | |||||
5 |
"Байланыш" тармагына көрсөтүлүүчү кызматтардын көлөмүн көбөйтүү, млн.сом |
1268,9 |
|
286,7 |
343,4 |
406,0 | |||||
6 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
17. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Дене тарбия жана спорт мамлекеттик агенттиги | |||||||||||
1 |
Эл аралык расмий спорттук мелдештерде медалдарды утуп алууга жетишүү |
210 |
50 |
80 |
50 |
30 | |||||
2 |
Дене тарбия жана спорт менен системалуу түрдө машыккандардын санын арттыруу |
1% |
- |
- |
- |
1% | |||||
3 |
Кыргыз Республикасынын аймагында эл аралык спорттук иш-чараларды өткөрүү |
30 |
6 |
8 |
8 |
8 | |||||
4 |
Спорттук-массалык иш-чараларды өткөрүү (эл аралык спорттук иш-чараларды эсепке албастан) |
135 |
30 |
35 |
50 |
20 | |||||
5 |
Жаңы спорттук объекттерди пайдаланууга киргизүү, даана |
10 |
- |
- |
- |
10 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
18. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Архитектура, курулуш жана турак жай-коммуналдык чарба мамлекеттик агенттиги | |||||||||||
1 |
Курулуш подрядынын келишимдери боюнча аткарылган иштердин көлөмүнүн өсүү темпин көбөйтүүнү камсыздоо |
10,5 |
2,1 |
2,3 |
3,3 |
2,8 | |||||
2 |
Кыргыз Республикасынын аймагында борбордоштурулган таза ичүүчү суу менен айыл калкын камсыздоо үчүн шарттарды түзүү (айылдардын саны) |
6 |
- |
- |
3 |
3 | |||||
3 |
Калктуу конуштардын башкы пландарын иштеп чыгуу (башкы пландардын саны) |
25 |
7 |
3 |
7 |
8 | |||||
4 |
"Сейсмикалык коопсуздук" мамлекеттик программасын ишке ашыруу максатында кыймылсыз мүлктүн 1000 объектисин паспорттоштурууну камсыздоо, бирдик |
1000 |
250 |
250 |
250 |
250 | |||||
5 |
"Имараттардын энергетикалык натыйжалуулугу жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамына шайкеш келтирүүгө мамлекеттик экспертизадан өткөн аянттагы объекттерди реабилитациялоо үчүн долбоорлорду экспертизалоону камсыздоо, миң кв.м |
650,0 |
160 |
130 |
180 |
180 | |||||
6 |
Курулуш тармагында негизги капиталга жеке инвестициялардын агымынын үлүшүн камсыз кылуу, % |
20,5 |
4,42 |
4,85 |
5,29 |
5,94 | |||||
7 |
Калктын санына эсептегенде турак жай объекттеринин колдонууга берилүүчү орточо аянтын (кв.м) көбөйтүү, кв.м/адам |
0,14 |
0,02 |
0,02 |
0,05 |
0,05 | |||||
8 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
9 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
19. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Геология жана минералдык ресурстар боюнча мамлекеттик агенттик | |||||||||||
1 |
Жаратылыш ресурстарын пайдаланууга укукту сатуудан бюджетке түшүүлөрдү камсыз кылуу (бонус), млн.сом |
500,0 |
324,3 |
26,6 |
70,0 |
79,1 | |||||
2 |
Кен казуу секторунда өндүрүштүн 12 объектисин ишке киргизүү |
12 |
2 |
3 |
5 |
2 | |||||
3 |
Пайдалуу кендерди издөө, чалгындоо жана иштетүү үчүн жер казынасын пайдалануучуларды лицензия менен камсыздоо, лицензиялардын саны |
220 |
60 |
50 |
50 |
60 | |||||
4 |
ИДПнын түзүмүндө кен казуу тармагынын үлүшүн (Кумтөрдү эсепке албаганда) 2%га жогорулатуу жана 56886,4 млн.сом суммасына |
56886,4 |
9101,824 |
18203,648 |
19910,24 |
9670,688 | |||||
5 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
20. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Жазаларды аткаруу мамлекеттик кызматы | |||||||||||
1 |
Түзөтүү мекемелеринде өлүмдүн деңгээлин төмөндөтүү, % |
5 |
1,25 |
1,25 |
1,25 |
1,25 | |||||
2 |
Келип түшкөн оорулуулардын жалпы санынан абактагы оорулуулардын айыгуу пайызын көбөйтүү, % |
3 |
0,75 |
0,75 |
0,75 |
0,75 | |||||
3 |
Эмгек рыногунда талап кылынган кесиптерге окутулуп жаткан соттолгондордун санын көбөйтүү, адам |
28 |
7 |
7 |
7 |
7 | |||||
4 |
Түзөтүү мекемелеринде соттолгондорду кармоо режимин бузуунун пайызын азайтуу, % |
2 |
0,5% |
0,5% |
0,5% |
0,5% | |||||
5 |
Өндүрүлгөн продукциянын көлөмүн көбөйтүү, % |
6 |
1,5% |
1,5% |
1,5% |
1,5% | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
21. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик салык кызматы | |||||||||||
1 |
Салыктарды чогултуунун пландуу көрсөткүчтөрүн аткаруу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
2 |
Товарлардын ички өндүрүшү жана кызмат көрсөтүү бөлүгүндө байкоого алынбаган экономиканын өлчөмүн төмөндөтүү, ИДПга карата % |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||||
3 |
Салык жыйымдарынын жалпы көлөмүндө салыктык карыздын үлүшүн азайтуу, пайыздык пункттарда |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | |||||
4 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо)", % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
22. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик бажы кызматы | |||||||||||
1 |
Бажы төлөмдөрүнүн түшүшүнүн бекитилген болжолун аткаруу, % |
100 |
19,7 |
25,2% |
26,1% |
29,0% | |||||
2 |
Бажы иши чөйрөсүндө экономикалык кылмыштар боюнча бюджетке келтирилген зыяндын ордун толтуруу, % |
Аныкталган зыяндан 50%дан кем эмес |
Аныкталган зыяндан 50%дан кем эмес |
Аныкталган зыяндан 50%дан кем эмес |
Аныкталган зыяндан 50%дан кем эмес |
Аныкталган зыяндан 50%дан кем эмес | |||||
3 |
Бажы органдарына Бирдиктүү автоматташтырылган маалымат түзүмүн (БАМТ) киргизүү |
26 бажылык тариздөө жайы (БТЖ) |
- |
14 |
6 |
6 | |||||
4 |
Өткөрүү пункттарынын курулушун аяктоо жана колдонууга берүү |
1 |
- |
- |
- |
1 | |||||
23. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Финансылык рынокту жөнгө салуу жана көзөмөлдөө мамлекеттик кызматы | |||||||||||
1 |
Баалуу кагаздар менен бүтүмдөрдүн көлөмүн жеткирүү (млн.сом) - квартал боюнча |
1000,0 |
144,2 |
179,6 |
341,1 |
340,1 | |||||
2 |
Баалуу кагаздар эмиссиясынын көлөмүн жеткирүү (млн.сом) -квартал боюнча |
2000,0 |
0,5 |
450,0 |
300,0 |
400,0 | |||||
3 |
Камсыздандыруу кызматтарынын көлөмүн арттырууну камсыздоо (камсыздандыруу сый акылары - бардыгы) (млн.сом) чейин - өсүүчү жыйынтык менен |
650,0 |
150,0 |
250,0 |
300,0 |
650,0 | |||||
4 |
Камсыздандыруу (кайра камсыздандыруу) уюмдарынын активдерин жогорулатууну камсыздоо (млн.сом) чейин - өсүүчү жыйынтык менен |
1400,0 |
1200,0 |
1250,0 |
1300,0 |
1400,0 | |||||
5 |
Камсыздандыруу (кайра камсыздандыруу) уюмдардын жеке капиталын (млн.сом) чейин жеткирүүгө жетишүү - өсүүчү жыйынтык менен |
1000,0 |
|
985,0 |
990,0 |
1000,0 | |||||
6 |
Камсыздандыруу (кайра камсыздандыруу) уюмдарынын инвестициялык портфелин (банкка салымдар, мамлекеттик баалуу кагаздар, АКнын баалуу кагаздары) жогорулатуу (млн.сом) чейин - өсүүчү жыйынтык менен |
114,5 |
- |
- |
112,3 |
114,5 | |||||
7 |
Камсыздандыруунун ыктыярдуу түрлөрү боюнча түзүлгөн келишимдердин санына (бирдик) чейин жеткирүү - өсүүчү жыйынтык менен |
100452 |
- |
- |
91320 |
100452 | |||||
8 |
ПТФнын ыктыярдуу катышуучуларынын санын жогорулатууну камсыздоо (адам) чейин |
2360 |
2330 |
2300 |
2330 |
2360 | |||||
9 |
ПТФнын пенсиялык активдин көлөмүн камсыздоо (млн.сом) чейин |
26,0 |
24,1 |
24,7 |
25,4 |
26,0 | |||||
10 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
11 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
24. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик каттоо кызматы | |||||||||||
1 |
Кыргыз Республикасынын 16 жашка толгон жарандарына акысыз негизде паспорт берүү (жарандардын саны) |
51700 |
5700 |
23000 |
14000 |
9000 | |||||
2 |
Калкты мамлекеттик каттоонун компонентин түзүү (аткаруу % менен) |
100% |
0 |
0 |
0 |
100% | |||||
3 |
Транспорт каражаттарын каттоодо (цифралардын өзгөчө комбинациясы менен катталуучу номердик белгилерди сатуу) коррупциялык көрүнүштөрдүн санын азайтуу |
3450 |
730 |
1200 |
520 |
1000 | |||||
4 |
Калкты тейлөө борборунда көрсөтүлүүчү кызматтардын санын көбөйтүү |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 | |||||
25. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Экономикалык кылмыштар менен күрөшүү боюнча мамлекеттик кызмат | |||||||||||
1 |
Бүткөрүлгөн кылмыш иштери жана материалдар боюнча зыяндын ордун толтурууну көбөйтүү жана жылдын аягына карата 70%дан кем эмес деңгээлге жетишүү |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 | |||||
2 |
Козголгон иштердин санына карата сот органдарына жиберилген кылмыш иштеринин катышын жылдын аягына карата 60%дан кем эмес деңгээлге жеткирүү |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 | |||||
3 |
Тергөөнүн боштуктарын толтуруу үчүн кайтарылган кылмыш иштеринин санын сот органдарына жиберилгендердин санына карата 25%га азайтуу жана жылдын аягына карата 15 иштен ашпаган деңгээлге жетүү |
15 |
4 |
3 |
4 |
4 | |||||
26. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Интеллектуалдык менчик жана инновациялар мамлекеттик кызматы | |||||||||||
1 |
Ишке киргизүү үчүн инновациялык энергия үнөмдөөчү жана энергиялык натыйжалуу (жашыл) технологияларды жана долбоорлорду тандап алуу, бирдик |
3 |
0 |
0 |
1 |
2 | |||||
2 |
Тармактык ведомстволорго сунуштоо үчүн келечектүү ойлоп табууларды тандап алууга даярдоо, бирдик |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||
3 |
Бишкек шаарында жана өлкөнүн региондорунда Технологияларды жана инновацияларды колдоо борборунун филиалдарын жана илимий-техникалык жана көркөм чыгармачылыктын ийримдерин ачуу, бирдик |
21 |
3 |
9 |
4 |
5 | |||||
4 |
Интеллектуалдык менчик чөйрөсүндө укук колдонуу практикасын жакшыртуу үчүн укук коргоо жана сот органдарынын адистерин даярдоо, адам |
100 |
25 |
25 |
25 |
25 | |||||
5 |
Кыргыз Республикасынын аймагында өнөр жай менчигинин объекттерине мыйзамдуу коргоону берүү |
4431 |
1115 |
1116 |
1100 |
1100 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
27. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Баңги заттарды контролдоо боюнча мамлекеттик кызматы | |||||||||||
1 |
Республиканын ичинде баңгизаттарын мыйзамсыз жүгүртүү чөйрөсүндө кылмыштарды ачуу, бирдик |
200 |
50 |
50 |
50 |
50 | |||||
2 |
Туруктуу улуттар аралык кылмыштуу топторду (каналдарды), анын ичинде башка мамлекеттердин компетенттүү органдары менен биргелешип иштөөнүн натыйжасында табуу жана жоюу, бирдик |
7 |
2 |
2 |
2 |
1 | |||||
3 |
Тартып алынган "оор" баңгизаттардын (героин, апийим, нашаа) көлөмүн көбөйтүү, кг |
150 |
40 |
40 |
40 |
30 | |||||
4 |
Ар кандай деңгээлде жалпы алдын алуучу иш-чараларды баңгиликтин алдын алуу чөйрөсүндө ишке ашыруу, бирдик |
90 |
20 |
30 |
20 |
20 | |||||
5 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
28. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик материалдык резервдер фонду | |||||||||||
1 |
Мамлекеттик резервдин азык-түлүк тобундагы товардык-материалдык баалуулуктардын (ТМБ) номенклатуралык камдыктарын камсыздоо, % |
Жашыруун |
Жашыруун |
Жашыруун |
Жашыруун |
Жашыруун | |||||
2 |
Мобилизациялык резервдин товардык-материалдык баалуулуктарынын сандык-сапаттык сакталышын камсыз кылуу |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
3 |
Мамлекеттик резервдин товардык-материалдык баалуулуктарынын сандык-сапаттык сакталышын камсыз кылуу |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
4 |
Мамлекеттик резервдин азык-түлүк тобундагы товардык-материалдык баалуулуктарынын сандык-сапаттык сакталышын камсыз кылуу |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
29. Кыргыз Республикасынын Жогорку аттестациялык комиссиясы | |||||||||||
1 |
Өлкөнүн экономикасы, айыл чарбасы, медицина жана өнөр жайы үчүн артыкчылыктуу колдонмо изилдөөлөрдү аттестациялоо |
40 |
10 |
10 |
5 |
15 | |||||
2 |
Билимдерди конвертациялоону, аларды базардык продуктуга кайра өзгөртүп түзүүнү камсыз кылуу (ишке киргизүү актылары) |
140 |
20 |
55 |
5 |
60 | |||||
3 |
Кыргыз Республикасынын жарандарын - илимдин докторлорун жана кандидаттарын аттестациялоо |
300 |
100 |
100 |
35 |
65 | |||||
4 |
Кыргыз Республикасынын жарандарына профессор, доцент жана улук илимий кызматкер окумуштуулук наамдарын ыйгаруу |
120 |
35 |
35 |
10 |
40 | |||||
30. Кыргыз Республикасынын Социалдык фонду | |||||||||||
1 |
Пенсияларды өз убагында жана толук көлөмдө каржылоону жана төлөп берүүнү камсыз кылуу, млн.сом |
29568,2 |
8284,9 |
7087,7 |
7096,5 |
7099,1 | |||||
2 |
Пенсионердин жашоо минимумунан жогору пенсия алуучулардын санын көбөйтүү, миң адам |
244,6 |
203,1 |
203,1 |
212,1 |
244,6 | |||||
3 |
Банктарда жеке эсептеринен пенсия алуучулардын санын көбөйтүү, адам (%) |
165970 |
150362 |
162655 |
164382 |
165970 | |||||
4 |
Кыргыз Республикасынын Социалдык фондунун убактылуу эркин акчалай каражаттарын салуудан кирешелүүлүктү камсыз кылуу, млн.сом |
57,0 |
8,0 |
8,0 |
26,8 |
14,2 | |||||
5 |
Мамлекеттик топтомо пенсиялык фондунун (МТПФ) каражаттарынын жылдык 12%дан кем эмес кирешелүүлүктү камсыз кылуу, млн.сом |
411,7 |
68,1 |
117,7 |
92,6 |
133,3 | |||||
6 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
31. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Милдеттүү медициналык камсыздандыруу фонду | |||||||||||
1 |
Саламаттык сактоо уюмдарынын Бирдиктүү төлөөчү тутумунда бюджеттин аткарылышынын деңгээлин Бирдиктүү төлөөчүнүн бириктирилген бюджетинен 95%дан кем эмес белгилөө, % |
99,0% |
103,0 |
95,0 |
95,0 |
105,0 | |||||
2 |
Бирдиктүү төлөөчү тутумунун саламаттык сактоо уюмдарында төмөнкүлөрдү берүүчү медициналык карталарды экспертизалоону камтууну көбөйтүү: |
74000 |
18500 |
18500 |
18500 |
18500 | |||||
|
- алгачкы медициналык-санитардык жардамды 0,6%га чейин, карталар; |
41000 |
10250 |
10250 |
10250 |
10250 | |||||
|
- стационардык жардамды 3,5%га чейин, карталар |
33000 |
8250 |
8250 |
8250 |
8250 | |||||
3 |
Милдеттүү медициналык камсыздандыруунун (ММК) полистерин сатуу жолу менен камсыздандырылган медицинага калктын жетишүүсүн көбөйтүү, полистер |
9500 |
2700 |
3500 |
1650 |
1650 | |||||
4 |
Саламаттык сактоонун стационардык уюмдарынын Бирдиктүү төлөөчүнүн бириктирилген бюджетинин каражаттарынан каржылоонун деңгээлин белгиленген ченемдерден кем эмес камсыз кылуу: |
|
|
|
|
| |||||
|
- медикаменттерге - 1 адамга/ 100 сомдон кем эмес, млн.сом; |
280,4 |
40,3 |
24,4 |
129,1 |
86,6 | |||||
|
- тамактанууга - 1 адамга/ 41 сомдон кем эмес, млн.сом |
307,3 |
43,5 |
35,9 |
141,5 |
86,6 | |||||
5 |
Камсыздандырылган жарандарды, анын ичинде калктын социалдык жактан аялуу катмарын Амбулатордук деңгээлде дары-дармек менен милдеттүү медициналык камсыздандыруунун кошумча программасынын жазылган рецепт боюнча дарылардын наркынын ордун толтуруу деңгээлин камсыз кылуу, % |
50%дан кем эмес (дарынын наркынан) |
50%дан кем эмес |
50%дан кем эмес |
50%дан кем эмес |
50%дан кем эмес | |||||
6 |
Бирдиктүү төлөөчүнүн бириктирилген бюджетинин жалпы чыгымдарынан алгачкы медициналык-санитардык жардамга (АМСЖ) жумшалуучу чыгымдын үлүшүн камсыз кылуу, % |
30%дан кем эмес |
36,1% |
35,9% |
30,9% |
30,0% | |||||
7 |
Менчиктин түрүнө, уюмдардын санына, тартылган жеке медициналык кызмат көрсөтүүчүлөрдүн бирдигине карабастан саламаттык сактоо уюмдарында милдеттүү медициналык камсыздандыруу боюнча жеңилдетилген шарттарда сапаттуу медициналык кызматтарды алууну бейтаптар тарабынан тандоо укугун камсыз кылуу |
2 |
- |
- |
1 |
1 | |||||
32. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик мүлктү башкаруу боюнча фонд | |||||||||||
1 |
Акциялардын мамлекеттик пакетине дивиденддердин түшүүсүнүн пландуу көрсөткүчүн аткарууну камсыз кылуу, млн.сом |
1462,5 |
8,4 |
1159,9 |
294,2 |
0,0 | |||||
2 |
Мамлекеттик ишканалардын таза пайдасынын бөлүгүнүн түшүүсүнүн пландуу көрсөткүчүнүн аткарылышын камсыз кылуу, млн.сом |
1310,7 |
31,0 |
1071,9 |
13,7 |
194,1 | |||||
3 |
Мамлекеттик менчикте турган жайларды, имараттарды жана курулмаларды ижаралоо үчүн төлөмдөрдүн түшүүсүнүн пландуу көрсөткүчүнүн аткарылышын камсыз кылуу, млн.сом |
21,0 |
6,9 |
9,2 |
4,9 |
0,0 | |||||
33. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Финансылык чалгындоо мамлекеттик кызматы | |||||||||||
1 |
Операциялар (бүтүмдөр) жөнүндө талданган маалыматтардын санын камсыз кылуу |
500000 |
125000 |
125000 |
125000 |
125000 | |||||
2 |
Жалпыланган жана даярдалган материалдардын санын камсыз кылуу |
24 |
6 |
6 |
6 |
6 | |||||
3 |
Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши бекиткен Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Программасында каралган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын иштеп чыгуу жана кабыл алуу, % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
34. Бишкек жана Ош шаарларынын мэриялары | |||||||||||
1 |
Жаңы жумуш орундарын түзүүгө көмөк көрсөтүү, миң бирдик |
22,0 |
- |
10,5 |
5,5 |
6,0 | |||||
2 |
Калктын жан башына региондук дүң продуктунун (РДП) көлөмүн 6,5%га көбөйтүү |
126289,6 |
- |
31572,4 |
63144,8 |
31572,4 | |||||
3 |
РДПнын жана ИДПнын үлүшүн 36% деңгээлинде сактоо |
36 |
- |
36 |
36 |
36 | |||||
4 |
Шаар жолдорунун жалпы узундугунан ченемдик талаптарга шайкеш келген жолдордун үлүшүн көбөйтүү, % |
11 |
- |
5,5 |
4,0 |
1,5 | |||||
35. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Экологиялык жана техникалык коопсуздук боюнча мамлекеттик инспекция | |||||||||||
1 |
Экологиялык жана техникалык коопсуздук боюнча табылган жана четтетилген бузуулардын санынын катышын көбөйтүү, % |
85% |
82% |
83% |
84% |
85% | |||||
2 |
Аткарылган жана берилген жазма буйруктардын санынын катышын көбөйтүү, % |
90% |
87% |
88% |
89% |
90% | |||||
3 |
Белгиленген жана өндүрүлгөн айыптардын жана доолордун санынын катышын көбөйтүү, % |
90% |
87% |
88% |
89% |
90% | |||||
4 |
Өткөн жылдын ушул мезгилине карата жазма буйруктарды аткаруунун эсебинен электр менен камсыз кылууда авариялык баш тартуулардын санын азайтуу, % |
5% |
1% |
1% |
1% |
2% | |||||
5 |
Мамлекеттик мекемелерден, чарбакер субъекттерден жана жарандардан түшкөн даттануулардын жана арыздардын санына карата оң жагына каралгандардын санынын катышын көбөйтүү, % |
100% |
97% |
98% |
99% |
100% | |||||
6 |
Өндүрүштө болгон кырсыктардын жана өндүрүштүк жаракаттардын санын кыскартуу, % |
5% |
1% |
1% |
1% |
2% | |||||
7 |
Айыл чарба өндүрүшүнүн жоготууларынын ордун толтуруу боюнча төлөнгөн жана табылган эсептер боюнча катышты көбөйтүү, % |
25% |
22% |
23% |
24% |
25% | |||||
36. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Ветеринардык жана фитосанитардык коопсуздук боюнча мамлекеттик инспекция | |||||||||||
1 |
ПЭМ планында ветеринардык тазалоолорду көбөйтүү, млн. тазалоо |
3396000 |
543,360 |
1154,640 |
543,360 |
1154,640 | |||||
2 |
Лабораториялык-диагностикалык изилдөөлөрдү көбөйтүү жолу менен айыл чарба малдарынын жугуштуу ылаңдарынын таркалып кетүү коркунучун азайтуу, миң изилдөө |
45000 |
8100 |
14400 |
8100 |
14400 | |||||
3 |
Карантин киргизилген объекттерди табууга контролдук текшерүүнү көбөйтүү, га |
298 |
5,96 |
181,78 |
98,34 |
11,92 | |||||
4 |
Ветеринардык жана фитосанитардык коопсуздуктун тобокелдиктери жөнүндө айылдык аймактардын жашоочуларынын маалымдуулугун көбөйтүү (айылдык аймактардын саны) |
56 |
14 |
14 |
14 |
14 | |||||
5 |
Берилген лицензиялардын жана жүйөлүү баш тартуулардын суммасынын лицензия алууга түшкөн арыздардын жалпы санына катышын көбөйтүү ("унчукпоо-макулдуктун белгиси" принциби боюнча лицензиялоо учурларын аныктоо), % |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 | |||||
37. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Монополияга каршы жөнгө салуу мамлекеттик агенттиги | |||||||||||
1 |
Монополиядан ажыратуу жана атаандаш чөйрөнү өнүктүрүү аркылуу уруксат берилген монополисттердин субъекттеринин санын азайтуу |
4 бирдикке |
- |
2 бирдикке |
1 бирдикке |
1 бирдикке | |||||
2 |
Монополияга каршы мыйзамдардын ченемдерине дал келбеген (мисалы, электр энергиясынын наркындагы коммерциялык жоготуулар) электр энергиясынын өздүк наркынын түзүмүндөгү экономикалык жактан негизсиз чыгымдарды жоюу |
6 бирдик |
- |
- |
6 бирдик |
- | |||||
3 |
2013-2014-жылдардын күз-кыш мезгилине көмүр казуучу монополист-ишканалардын көмүргө болгон дүң-өткөрүү бааларынын туруктуулугун камсыз кылуу |
5%дан көп эмес |
- |
0 |
3%дан көп эмес |
2%дан көп эмес | |||||
4 |
Билим берүү кызмат көрсөтүүлөрүнө экономикалык жактан негизделген тарифтерди камсыздоо |
159 |
- |
0 |
143 |
16 | |||||
5 |
Базарларда атаандаштык чөйрөсүн камсыз кылуу менен монополисттик иш-аракеттердин жана ак ниетсиз атаандашуунун табылган учурларын толук жоюу |
100% |
- |
1 |
1 |
1 | |||||
6 |
Расмий жана/же чет тилдердеги маркалары менен сатылып жаткан азык-түлүк товарларынын санын азайтуу |
100% |
- |
1 |
1 |
1 | |||||
7 |
Расмий жана/же чет тилдерде гана жайылтылуучу товарлардын жана кызмат көрсөтүүлөрдүн жарнамаларында кетирилип жаткан каталардын санын азайтуу |
100% |
- |
1 |
1 |
1 | |||||
38. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Жергиликтүү өз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттик | |||||||||||
1 |
Муниципалдык кызмат көрсөтүүлөрдүн базалык реестрин иштеп чыгуу жана бекитүү |
1 |
- |
- |
- |
1 | |||||
2 |
Пилоттук ЖӨБОлордо "Бирдиктүү терезе" принциби боюнча калкка кызмат көрсөтүүнү киргизүү |
30 |
- |
- |
10 |
20 | |||||
3 |
Айрым калктуу конуштарга айыл макамын берүү |
3 |
- |
- |
- |
3 | |||||
4 |
Көп этностуу коомчулуктарда этностор аралык маселелер боюнча коомдук-консультациялык кеңештерди түзүү |
20 |
- |
- |
10 |
10 | |||||
5 |
Агенттиктин ичинде маалыматтык-коммуникациялык технологияларды колдонууну уюштуруу |
100% |
- |
- |
100% |
100% | |||||
6 |
Бюджеттик каражаттарды натыйжалуу пайдалануу |
100% |
- |
- |
100% |
100% | |||||
7 |
Агенттиктин аппаратынын кызматкерлерин мамлекеттик тилде иш кагаздарын жүргүзүүгө окутуу |
4 |
- |
- |
2 |
2 | |||||
39. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн облустардагы ыйгарым укуктуу өкүлдөрүнүн аппараттары | |||||||
№ |
Көрсөткүчтүн аталышы |
Сандык мааниси (жыл) | |||||
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Баткен облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү |
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Жалал-Абад облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү |
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Ысык-Көл облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү |
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Нарын облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү | ||||
1 |
Өнөр жай продукцияларынын көлөмүнүн өсүш темпи, % |
105,5 |
105,9 |
67,1 |
112,3 | ||
2 |
Айыл чарба дүң продукцияларынын өсүш темпи, % |
100,9 |
102,7 |
101,5 |
101,1 | ||
3 |
Туристтик кызмат көрсөтүүлөрдүн көлөмүнүн өсүш темпи, % |
- |
- |
- |
- | ||
4 |
Негизги капиталга инвестициялардын көлөмү, млн.сом |
3200,3 |
5889,5 |
14643,4 |
1698,4 | ||
5 |
Түзүлгөн жаңы жумуш орундарынын саны |
8730 |
21216 |
5482 |
2173 | ||
6 |
Жарандардын кирешелеринин региондук деңгээлинин кирешелердин орточо статистикалык деңгээлине катышы |
97,0 |
92,0 |
93,0 |
82,0 | ||
7 |
Жергиликтүү калк менен инвесторлордун ортосундагы талаш-тартыштардын деңгээлин азайтуу |
- |
- |
- |
- | ||
8 |
Региондо ички жана тышкы миграциянын деңгээлин азайтуу, % |
|
|
|
| ||
|
- ички миграция (миграциялык өсүш, чыгып кетүү (-); |
86,7% |
86,7% |
86,7% |
86,7% | ||
|
- тышкы миграция (миграциялык өсүш, чыгып кетүү (-) |
81,0% |
65,0% |
86,0 |
91,0 | ||
9 |
Улуттар аралык жана конфессиялар аралык негизде талаш-тартыштын деңгээлин азайтуу |
- |
- |
- |
- | ||
10 |
Региондогу өмүрдүн орточо узактыгы |
70,3 |
68,3 |
67,5 |
67,6 | ||
11 |
Региондогу төрөт деңгээли |
30,4 |
29,0 |
25,3 |
27,5 | ||
12 |
Турак жайларды пайдаланууга киргизүү, миң кв.м |
50,5 |
92,7 |
37,8 |
14,0 | ||
№ |
Көрсөткүчтүн аталышы |
Сандык мааниси (жыл) | |||||
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Ош облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү |
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Талас облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү |
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Чүй облусундагы ыйгарым укуктуу өкүлү | |||||
1 |
Өнөр жай продукцияларынын көлөмүнүн өсүш темпи, % |
103,4 |
107,5 |
130,9 | |||
2 |
Айыл чарба дүң продукцияларынын өсүш темпи, % |
101,6 |
100,1 |
109,5 | |||
3 |
Айрым калктуу конуштарга айыл макамын берүү |
- |
- |
- | |||
4 |
Көп этностуу коомчулуктарда этностор аралык мамилелер боюнча коомдук-консультациялык кеңештерди түзүү |
4038,8 |
1240,1 |
8247,8 | |||
5 |
Түзүлгөн жаңы жумуш орундарынын саны |
10151 |
2843 |
26800 | |||
6 |
Жарандардын кирешелеринин региондук деңгээлинин кирешелердин орточо статистикалык деңгээлине катышы |
97,0 |
82,0 |
111,0 | |||
7 |
Жергиликтүү калк менен инвесторлордун ортосундагы талаш-тартыштардын деңгээлин азайтуу |
- |
- |
- | |||
8 |
Региондо ички жана тышкы миграциянын деңгээлин азайтуу, % |
|
|
| |||
|
- ички миграция (миграциялык өсүш, чыгып кетүү (-); |
86,7 |
86,7 |
86,7 | |||
|
- тышкы миграция (миграциялык өсүш, чыгып кетүү (-) |
77,0 |
76,0 |
0,94 | |||
9 |
Улуттар аралык жана конфессиялар аралык негизде талаш-тартыштардын деңгээлин азайтуу |
- |
- |
- | |||
10 |
Региондогу өмүрдүн орточо узактыгы |
70,0 |
68,7 |
67,8 | |||
11 |
Региондогу төрөт деңгээли |
29,6 |
31,6 |
25,0 | |||
12 |
Турак жайларды пайдаланууга киргизүү, миң кв.м |
140,0 |
96,1 |
198,3 | |||
Мамлекеттик органдардын иш-аракеттеринин натыйжалуулугун баалоо үчүн эл аралык рейтингдер | |||
№ |
Индекстин аталышы |
Жооптуу аткаруучулар |
Булактар |
1 |
Адамзаттык потенциалды
өнүктүрүү индекси: |
ССМ, БИМ, ЭМ, ЮМ |
БУУ |
2 |
Мамлекеттик башкаруунун
интегралдык көрсөткүчү: - саясий туруктуулук жана
зомбулуктун жоктугу (Political Stability and Absence of Violence); |
ИИМ, ЮМ, ЭМ, ФП |
Дүйнөлүк банк |
3 |
Экономикалык эркиндик
индекси: |
ЭМ, КРУБ (макулдашуу боюнча), ЮМ, ЖЭИМ, ФМ, ЭӨМ |
Heritage Foundation изилдөө борбору |
4 |
Doing Business индекси: |
ЭМ, ЮМ, ЭӨМ, КРУБ (макулдашуу боюнча), Мамкурулуш, Мамкаттоо |
Дүйнөлүк банк |
5 |
Коррупцияга карата мамиле
индекси: |
ИИМ, ЮМ, ФП, Башкы прокуратура (макулдашуу боюнча) |
Transparensy International |
6 |
Атаандаштыкка жарактуулук
индекси (Global Competitiveness Index) |
Бардык министрликтер жана ведомстволор |
Дүйнөлүк экономикалык форум |
7 |
Эмдөөлөрдүн деңгээли (Immunization Rates) |
ССМ, ЮМ |
Дүйнөлүк саламаттык сактоо уюму |
8 |
Саламаттык сактоого чыгымдар (Health Expenditures) |
ССМ, ФМ, ЮМ |
Дүйнөлүк саламаттык сактоо уюму |